SakhipurKomponen pengubah terbenam minyakApakah pengertian umum mengenai nilai bahan

  • masa pelepasan:2024-02-23 22:57:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:557
  • Penerangan pantas:

    Sakhipur,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digun

Kandungan artikel

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

SakhipurPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru,SakhipurPemasangan pengubah distribusi, guna & ldquo; ” menunjukkan.

DireSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu,SakhipurPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyak, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.


SakhipurKomponen pengubah terbenam minyakApakah pengertian umum mengenai nilai bahan



Pasukan pengubah kuasa

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Selamat datang panggilanApabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


SakhipurKomponen pengubah terbenam minyakApakah pengertian umum mengenai nilai bahan



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Laporan pemeriksaan kualitiMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

SakhipurStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi,SakhipurBerapa banyak pengubah kotak 100 KVA, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

SakhipurMaklumat produk lain
  • IJsselsteinJembatan boarding yang boleh dikembalikanTurun naik pasaran secara keseluruhan

    IJsselsteinJembatan boarding yang boleh dikembalikanTurun naik pasaran secara keseluruhan

  • ToulonJembatan naik trak bekasPeningkatan kualiti

    ToulonJembatan naik trak bekasPeningkatan kualiti

  • ToulonPlatform mengangkat bergerak sendiriPanduan pemasangan

    ToulonPlatform mengangkat bergerak sendiriPanduan pemasangan

  • ToulonLift elektrik tahapSerlahkan kandungan pertumbuhan yang stabil

    ToulonLift elektrik tahapSerlahkan kandungan pertumbuhan yang stabil

  • DarabPengubah kuasa frekuensi tinggiLembaran tawaran

    DarabPengubah kuasa frekuensi tinggiLembaran tawaran

  • DundockPlatform penangkapan hidraulik tersendiriKadar faedah pembiayaan industri masih tinggi

    DundockPlatform penangkapan hidraulik tersendiriKadar faedah pembiayaan industri masih tinggi

  • DundockJembatan naik HuangshiKelebihan dan fungsi pengelasan

    DundockJembatan naik HuangshiKelebihan dan fungsi pengelasan

  • Bandar HandanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCiri-ciri yang sangat baik

    Bandar HandanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCiri-ciri yang sangat baik

  • segera:Peringatan: Maklumat SakhipurKomponen pengubah terbenam minyakApakah pengertian umum mengenai nilai bahan memberi anda SakhipurKomponen pengubah terbenam minyakApakah pengertian umum mengenai nilai bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan SakhipurKomponen pengubah terbenam minyakApakah pengertian umum mengenai nilai bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SakhipurKomponen pengubah terbenam minyakApakah pengertian umum mengenai nilai bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SakhipurKomponen pengubah terbenam minyakApakah pengertian umum mengenai nilai bahan. SakhipurKomponen pengubah terbenam minyakApakah pengertian umum mengenai nilai bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SakhipurKomponen pengubah terbenam minyakApakah pengertian umum mengenai nilai bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!